Orders/ Returns

What is our return policy?

We offer product replacement in 2 situations:

  • If a different item than the one you ordered was shipped in a warehouse error.
  • If freight damage occurs in transit due to the fault of the shipper.

What happens if you received a different item than ordered?

If you received a different item than the one you ordered, please refuse the delivery and directly contact our customer care department.

 

Due to our food and safety protocol, do not open any container or break any seal. This will make your product ineligible for a replacement or a refund

What happened if the product was damaged in transit?

If the product is damaged in transit, do not accept or take possession of the pallet. Refuse the delivery due to damage.

 

Due to our food and safety protocol, do not open any container or break any seal. This will make your product ineligible for a replacement or a refund

Cancellation Policy

Orders are sent automatically into production and shipping. Once an order is placed, it cannot be cancelled.

Shipping Method Available

Can I organize the pickup of my order?

You can organize the pickup of your order by selecting the pickup option.

Our team will be in contact with you to provide a pick up appointment once your order is ready.

No delivery option or “Sorry, your region is not covered” at checkout?

Most of our products can be delivered anywhere in Canada.
Depending on the delivery address, some regions are not covered through our regular transport/logistics coverage.
If you do not see delivery options for your order at checkout, please contact our customer service team and they will assist you.

Can I change my delivery address after placing my order?

Unfortunately, it is not possible to change your delivery address once you have placed your order. If you have made an error in your delivery address, contact our customer service team as soon as possible. The team will be able to inform you of any possible options that exist.

Payment information

What Shipping Methods Are Available?

Roactively procrastinate market-driven niche markets and robust value. Appropriately harness multidisciplinary scenarios whereas diverse catalysts for change. Energistically provide access to future-proof deliverables and distinctive manufactured products.Proactively procrastinate market-driven niche

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Politique de retour

Quelle est notre politique de retour ?

Nous offrons un remplacement de produit lors des deux situations suivantes:

  • Si un article est différent que celui que vous avez commandé, expédié à la suite d'une erreur de l'entrepôt.
  • Si le produit est endommagé pendant le transport en raison d'une faute de l'expéditeur.

Que se passe-t-il si l’article reçu est différent de celui commandé ?

Si vous recevez un article différent de celui commandé, veuillez refuser la livraison de cet article et veuillez contacter directement notre service à la clientèle.

 

En raison de notre protocole alimentaire et de sécurité, svp ne pas ouvrir aucun contenant et ne pas briser le sceau de sécurité sur celui-ci. Sans quoi le produit en question deviendrait non éligible pour un retour et ne pourra pas être accepté pour un remplacement ou un remboursement.

Que se passe-t-il si le produit a été endommagé pendant le transport ?

Si le produit est endommagé pendant le transport, ne pas accepter la palette et ne pas prendre possession des biens endommagés. Vous devez refuser la livraison en raison des dommages.

Politique d'annulation

Les commandes reçues sont automatiquement envoyées à la production et à l’expédition, donc une fois la commande passée celle-ci ne peut être annulée.

Méthode d'expédition disponible

Puis-je organiser la cueillette de ma commande ?

Vous pouvez organiser le ramassage de votre commande en sélectionnant l'option de ramassage.

Notre équipe prendra alors contact avec vous pour convenir d'une date de rendez-vous dès que la commande sera prête.

Pas d'option de livraison ou "Désolé, votre région n'est pas couverte" une fois rendu à l’étape de la caisse ?

La plupart de nos produits peuvent être livrés partout au Canada. En fonction de l'adresse de livraison certaines régions ne sont pas couvertes par notre service de transport/logistique habituel.
Si vous ne voyez pas d'options de livraison pour votre commande lors de l’étape : à la caisse, veuillez svp contacter notre service à la clientèle pour obtenir de l’aide.

Puis-je modifier mon adresse de livraison après avoir passé ma commande ?

Malheureusement il n'est pas possible de modifier votre adresse de livraison une fois que vous avez passé votre commande. Si vous avez fait une erreur dans votre adresse de livraison, contactez notre service le plus rapidement possible. L'équipe sera en mesure de vous informer des options possibles.